lauantai 10. maaliskuuta 2012

Töitä, shoppailua ja jotain pientä minusta


Hu-huh. Tänään oli niin rankka työpäivä, etten jaksasi enää liikahtakaan. Jouduin jäämään ylitöihin, koska hommat ei vaan sujuneet niin kuin olisi pitänyt. Mulla on aina välillä niitä päiviä, ettei mikään toimi ja olisi ollut vaan parempi jäädä kotiin nukkumaan. Piti nähdä Monakin tänään, mutta meni liian myöhäiseksi. Harmittaa vähän kun ei ehditä näkemään huomennakaan, kun Tomilla on vapaapäivä, joten päivä on pyhitetty sille. Tehdään varmaan hyvää ruokaa ja katsotaan leffaa :)

Aamupäivä sentään sujui mutkattomammin, kun ehdin vähän shoppailemaan vaatteita ja kosmetiikkaa. En ole mikään meikin suurkuluttaja, mutta tykkään korostaa vähän silmiä silloin tällöin. Löysin myös uudet farkut, joka on sinänsä ihme, koska olen niin oudon muotoinen. Lisäksi mukaan lähti myös pari t-paitaa, ei mitään ihmeellisiä. Meinasin jäädä auton allekin, mutta selvisin säikähdyksellä. En ymmärrä miten liikennesäännöt voi olla joillekin niin hankaliaa. Punainen valo tarkoittaa, että  pitää pysähtyä, eikä paina kaasu pohjaan.

Ajattelin vähän kertoa itsestäni, en kovinkaan paljon ja tarkasti. Haluaisin, että saisitte vähän kuvaa siitä minkälainen neitonen täällä näpyttelee näppäimiä. Kuten esittelytekstissäkin lukee, olen 25-vuotias ja omasta mielestäni vielä lapsi :D Tykkään näpertää kaikkea pientä ja valokuvaan paljon. Uskallan ehkä joskus julkaista muutaman luovan otoksen täällä blogin puolellakin. Keräilen Disney-elokuvia ja ehdoton suosikkini on Kaunotar ja Hirviö. Olen myös täysin hurahtanut kaiken maailman teinisarjoihin ja olen koukussa Gossip Girliin (Chuck ja Blair kuuluu yhteen!). Olen kai perustavis. Omasta mielestäni en eroa massasta mitenkään, mutta kai minussa sitten jotain on kun olen saanut vierelleni kaksi niin ihanaa ihmistä. Yleisesti ottaen olen optimisti ja positiivinen persoona, mutta kaikille osuu niitä huonompiakin päiviä kohdalle (kuten tänään).  

Meen tekemään Tomille jotain hyvää iltapalaa, sen pitäisi olla kohta jo kotona. Mulla on ollu bloggerin kanssa vähän ongelmia. Se on poistellut edellisistä postauksista pätkiä ja näkyy explorerilla ihan oudonnäköisenä. Jos jollakin on jotain vinkkiä tai selitystä asiaan ni otan mielelläni vastaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti