torstai 22. maaliskuuta 2012

Huomista odotellessa :)


Teen pienen välipäivityksen, kun olen niin innoissani huomisesta. Tomi menee pitkästä aikaa viettämään kunnollista poikien saunailtaa, ja mulla on näin ollen koko ilta aikaa olla Monan kanssa! Päätettiin jo, että mennään yhteen baariin, jossa on teemailta. Ei kauheen usein päästä yhdessä juhlimaan, joten tälläsistä tilaisuuksista otetaan kunnolla ilo irti.

Ajateltiin myös, että mä menen Monan luo yöksi baarireissun jälkeen. Tomi on kuitenkin aamuun saakka kaverinsa luona, ja mä kyllä keksin jonkun tekosyyn miksi en ole kotona. Luulen, että me ollaan baarissa kahteen tai kolmeen, ja mennään sen jälkeen hakemaan pizzat ja syödään ne romanttisesti Monan luona :) On niin ihanaa, kun mä ja Mona saadaan olla kuin oikea pariskunta vähän pidempäänkin kuin tunnin tai pari kerrallaan. Monan kanssa on ihana nukkua :) Sovittiin myös,  että kumpikaan ei huomenna juo mitään älyttömiä määriä, että voidaan tosiaan viettää laatuaikaa vielä baarireissun jälkeenkin. 

Teen sitten hehkutuspostauksen siitä, kuinka ihana perjantai oli!

2 kommenttia:

  1. sääliksi käy ukkorukkaas...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jokaisella on oikeus mielipiteeseen. jokainen tekee kuitenkin elämässä omat valintansa, ja minä olen päätynyt tällaiseen tilanteeseen. minulla ja tomilla on kuitenkin hyvä suhde, vaikka ulkopuolisen on varmaan helppo kuvitella että ei ole.

      Poista