maanantai 12. maaliskuuta 2012

Päivä Tomin kanssa

Sunnuntaina oli siis minun ja Tomin yhteinen vapaapäivä, ja se kyllä käytettiin hyödyksi :) Meillä on aika harvoin kunnolla yhteistä aikaa, joten niitä hetkiä sitten osaa todella arvostaa.
Aamulla käytiin lenkkeilemässä, ihme kyllä. Me ollaan molemmat sellaisia ikuisuuslaihduttajia :D Meidän asuinpaikka on kyllä lenkkeilyn kannalta hyvä, on paljon erilaisia reittimahdollisuuksia metsistä joenrantaan. Saatiin siinä samalla juteltua työasioista ja muista jutuista. Tomi haluaa aina pysyä perillä mun menoista ja kuulumisista, ja mä haluankin jutella sille kaikesta, Monaa lukuun ottamatta.
Iltapäivä meni siinä vaan ollessa, ei tehtykään ruokaa vaan päätettiin käydä ravintolassa. Oli kyllä mukavaa ja ruoka hyvää. Tomi on aina osannut hemmotella mua. Siinä syödessä taisi kyllä aamuinen lenkki vähän mennä hukkaan, sen verran tuli mussutettua jälkkäriäkin :D
Kotona sitten katsottiin Inception-leffa. Olin kuullut siitä paljon positiivista palautetta ja se oli kyllä aivan loistava! Harvoin enää tehdään noin hyviä elokuvia. Juoni oli mielenkiintoinen ja leffa oli myös visuaalisesti näyttävä. Tomikin tykkäsi tosi paljon.
Tomi meni aikaisin nukkumaan, kun aamulla oli tiedossa herätys ennen seitsemää. Mä jäin vielä valvomaan, juttelin Monan kanssa mesessä aika pitkään. Mona kyseli mitä tehtiin Tomin kanssa… Musta on mukavaa että se voi tolleen ihan vaan mielenkiinnosta jutella Tomistakin, mutta mä en yleensä hirveän mielelläni kerro yksityiskohtaisia juttuja. Haluan pitää suhteet Tomin ja Monan kanssa erillään. Suunniteltiin enimmäkseen ensi viikon tapaamisia. Niitä on nyt vähän vaikeampi järjestää kun Tomi ei ole niin paljon poissa, mutta kyllä me ehditään silti nähdä ainakin pari kertaa ihan kunnolla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti