maanantai 19. maaliskuuta 2012

Matkasuunnitelmat edistyy!


Jee, sain töistä vapaata matkan ajaksi!! Huhtikuussa on siis tiedossa n. viikko ihanassa eurooppalaisessa suurkaupungissa. Paikan nimeä en varmaan uskalla ilmoittaa, ettei kukaan minua tunnista. Kyseessä ei ole mikään Lontoo tai Pariisi, jonne matkustaa niin monet ettei kiinnijäämisestä olisi pelkoa. Tavallaan tekisi kyllä mieli vaikka Lontooseen, ei paljon ihanampaa kaupunkia maan päältä taida löytyä. Suosittu matkakohde on kyllä tämäkin minne Tomi minut päätti viedä, innolla odotan millaista siellä on :) Tomin tuntien tiedossa on nähtävyyksiä, museoita, syömistä hienoissa ravintoloissa, shoppailua ja sen sellaista. En malta odottaa!

Kerroin Monalle meidän matkasuunnitelmista. Se höpsö oli tietenkin iloinen että pääsen reissuun, mutta samalla pohti, miten jaksetaan olla viikko erillään. Voi sitä hassua, voidaanhan me kuitenkin tekstailla ja pari kertaa ehkä soitellakin. Kortin aion myös lähettää. Haluan myös ostaa jotain ihanaa Monalle tuliaisiksi, jotain kyseisen maan perinteisiä juttuja mielellään, kuten käsitöitä. Ehkä joku söpö vaatekin. Vähän pitää tietenkin miettiä miten nuo tuliaiset ja kortit hoitaa, ettei Tomi ala epäillä.

Tosta matkasta tulee jotain niin hienoa! Siellä pitäisi olla huhtikuussa jo suhteellisen lämmin, eli voidaan varmaan kuljeskella paljon ulkona ja käydä vaikka piknikillä kaupungin puistoissa. Olen niin iloinen että Tomi sai tällaisen ajatuksen, kun olen viime aikoina ollut jotenkin enemmän keskittynyt mun ja Monan suhteeseen. Nyt mun ja Tomin parisuhde saa ansaitsemaansa laatuaikaa :)

Käytiin muuten katsomassa Tomin kanssa se Mission Impossible. Se oli tosi hyvä! Oli kiva ilta muutenkin, käytiin sen jälkeen yhdessä pubissa pelaamassa biljardia erään ystäväpariskunnan kanssa, kun törmättiin niihin elokuvateatterilla. Mä olen aika surkea biljardissa, kuten kaikessa mikä vaatii keskittymistä ja hyvää tähtäystä :D Joka tapauksessa oli tosi mukavaa, ja on aina virkistävää nähdä tuttuja rennon oleskelun merkeissä. Saa mukavaa vaihtelua siihen parisuhdedraamaan mitä mulla on viime aikoina ollut.

2 kommenttia:

  1. Ootko ajatellu sanovas Tomille, että Mona on sun ystävä? Koska mun mielestä on ihan ymmärrettävää viettää ystävien kanssa aikaa. :) Ja ostaa niille tuliaisia ja lähettää kortti.

    VastaaPoista
  2. Tomi on muutaman kerran tavannut Monan ohimennen, mutta en ole koskaan virallisesti esitellyt heitä toisilleen. Meillä on aikalailla yhteinen kaveripiiri Tomin kanssa ja haluan pitää Monan siitä erillään. Tavallaan siinä ei olisi mitään pahaa, jos Tomi tietäisi Monasta enemmän, mutta jollain tavalla ajatus vaan ahdistaa. Pelkään, että tilanne saattaisi karata käsistä, jos Tomi tietäisi liikaa Monasta.

    VastaaPoista