perjantai 16. maaliskuuta 2012

Mulla on maailman ihanin mies :)


Tomi soitti äsken töistä ja kysy onko mulla mahdollisuutta saada vapaata huhtikuun puoleen väliin yhteistä lomamatkaa varten! Siitä on niin kauan ku olen ollu viimeksi jossain kauempana. Ruotsissa on tullu pyörähdettyä useamminkin. Tomi ei vielä kertonut sen tarkemmin minne oltaisiin menossa, mutta johonkin Euroopan maahan kuitenkin. Haluisin niin paljon Pariisiin tai Roomaan. Yleensä ku ollaan lähetty johonkin ni Tomi on ollu osittain työmatkalla, nyt päästään kerrankin ihan lomailemaan. Olen niin innoissani, että tekisi mieli vaan hyppiä pitkin huonetta. Tälläinen liiallinen intoilu usein kuitenkin päättyy sit siihen etten saakaan vapaata. Tomi on niiiiiiiiin ihana, se kyllä tietää mistä naruista pitää vetää, että mut saa iloiseksi. Yrittääköhän se lahjoa mua johonkin :D

Sen lisäksi pääsen viimein sinne elokuviinkin. Varattiin Tomin kanssa liput uuteen Mission Impossibleen, missä on Samuli Edelmann. Jotenkin mielenkiintoista nähdä suomalainen näyttelijä noin isossa leffassa huippunäyttelijöiden kanssa. Toivottavasti se on hyvä ja kaikkien kehujen arvoinen, mitä siitä olen kuullut. Joudutaan menemään Tomin töiden takia aika myöhäseen näytökseen, mutta onneksi mulla on huomennakin vapaapäivä ni saa hyvällä omatunnolla valvoa pidempään.

Tehtiin Monan kanssa sopimus, että aletaan käymään lenkillä niin usein, kun keritään. Tarkotus ei ole juosta niin, että hiki valuu vaan ennemminkin kävellä reippaasti ja samalla ihailla luontoa ja jutella syvällisiä. Kuten joka tytön toiveena on, niin minäkin haluaisin karistaa muutaman kilon ennen bikinikauden alkua :D Mona on kohta varmaan jo pihalla odottamassa, ni pitää alkaa hipsiä sinne päin. Onneki meillä on useampi tunti yhteistä aikaa ni ehditään tekemään kaikkea muutakin kuin kävellä ;)

5 kommenttia:

  1. Hyvää matkaa teille! :) Halusin vaan kommentoida, että tiedät tätä jonkun lukevan. :D Tätä on todella mielenkiintosta lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, on aina kiva kuulla, että joku lukee ja vielä pitää mielenkiintoisena:)

      Poista
  2. Aloitin vasta lukemaan tätä blogia, mutta Hetkessä olen edennyt tähän asti, tätä on tosi mielenkiintoista lukea.

    :)

    VastaaPoista
  3. Samoin,, aloin itse lukea myös ja on mielenkiinoista lukea :)

    VastaaPoista