keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Keskiviikon kuulumisia

Tämä viikko on taas sellainen, että Tomi on yöhön saakka töissä. Ensi viikolla meillä on enemmän yhteistä aikaa, mutta tällä viikolla ei tehdä juuri muuta yhdessä kuin nukutaan. Tämä on aina ollut meidän suhteessa ristiriitoja luova asia, sillä en tykkää olla yksin, ja yhteinen aika on mulle tärkeää.

Monan tultua kuvioihin on ollut paljon helpompaa tämän asian suhteen. Tälläkin viikolla vietän varmaan joka päivä hänen kanssaan aikaa. Emme voi nukkua yhdessä koska minun täytyy tietenkin mennä illalla kotiin odottamaan Tomia, mutta kaikkea muuta kivaa voidaan onneksi tehdä :)

Maanantaina töiden jälkeen menin suoraan Monan luo, hänellä on aivan ihana saunallinen kaksio. Oon jopa saanut osallistua sen sisustamiseen, sillä Monalla oli remontointi käynnissä kun me tavattiin :) Ei oikeastaan tehty mitään sen kummempaa, mutta pelkkä ajan viettäminen yhdessä on ihanaa. Paljon ihanampaa kuin kotona istuminen miestä odottaen… Tomi kyllä soitti ruokatauollaan, onneksi ei epäillyt kun kerroin olevani kotona vaan… Ja onneksi Mona ei vaikuta välittävän Tomin olemassaolosta, eikä tunnelma siis latistunut tuon puhelun takia. 

Me laitettiin ruokaa ja juteltiin, käytiin kävelyllä ja saunassa. Monan kanssa on niin jännittävää kävellä ihmisten ilmoilla, kun kukaan ei voisi ikinä aavistaa että me ”seurustellaan”, ja että kyseessä on vieläpä salasuhde. En pelkää yhtään sitä että joku tuttu näkisi meidät, koska me ei tosiaan kuljeta käsi kädessä tai mitään. Riski olisi liian suuri, kun samassa kaupungissa ollaan, vaikka tämä suht iso kaupunki onkin. Illalla istuttiin vielä hetki sylikkäin sohvalla, minkä jälkeen Mona heitti minut kotinurkille. Olin sitten hyvissä ajoin kotona ennen miestä, ehdin jo menemään nukkumaan ennen kuin hän tuli.

Näin meillä Monan kanssa yleensä tapaamiset menee :) Ei tehdä mitään ihmeellisiä, ollaan vain yhdessä. Ollaan ihan niin kuin normaali seurusteleva pari, ja Mona on mulle tosi tärkeä. En mä muuten tällaista kuviota pyörittäisikään… Sekä Mona että Tomi on mulle maailman tärkeimpiä ihmisiä, molemmilla on omat hyvät puolensa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti