maanantai 2. huhtikuuta 2012

Ihania uutisia


Anteeksi hieman pidempi hiljaisuus. Viime viikolla vaan tapahtui jotain hyvinkin odotettua, mutta aivan ennen aikojaan. Mun ja Tomin ihana kummityttö syntyi kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa ja lähettiin sitten heti katomaan uutta tulokasta. Tomi sai vaihettua työvuoroja niin, että päästiin useamman päivän kyläilylle. Vierailtiin ensin sairaalassa ja jäätiin pariksi päiväksi Tomin vanhempien luokse, että päästiin sitten helposti vaavia vastaan, kun se pääsi kotiin. 

Opettelin lisääämän kuvia! Kuvat we <3 it.

 Mulla oli niin ihanaa! Rakastan lapsia ihan hirveästi ja meinasin jossain vaiheessa opiskella joksikin tarhatädiksi. Olen niin otettu, että just meidät valittiin kummeiksi. Mulle on suuri kunnia, että saan olla näin tärkeässä osassa pienen lapsen elämässä. Voi olla, että muhun iskee tän jälkeen oikeen kunnon vauvakuume. Kyllä mä jo tavallaan haaveilen lapsista, mutta tiedän ettei ne millään sopisi nyt mun elämäntilanteeseen. Haluaisin kans ensin naimisiin, ei mulla varsinaisesti ole siihen mitään sen suurempaa syytä. Se vaan tuntuu jotenkin oikealta.


En malta odottaa, että vaavi kasvaa isommaksi ja se saa tulla meille hoitoon ja voidaan leikkiä yhdessä prinsessaleikkejä :) Menen varmaan heti huomenna ostelemaan vauvanvaatteita ja leluja. Ja nyt mulla on taas hyvä syy ostaa uusi mekko, täytyyhän kummin nyt olla edustava ristiäisissä. Voisin tietty ettiä senkin meijän matkalta, johon on enää pari viikkoa aikaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti