torstai 5. huhtikuuta 2012

Ihanaa arkea


Hihih, oon ollut viime päivät niin iloisella ja pirteällä mielellä :) Oman kummitytön syntymä on vieläkin jotain käsittämättömän huumaavan ihanaa, haluaisin vaan pitää vauvelia sylissä ikuisesti! Kuinka voikin niin nopeasti kiintyä vauvaan, joka ei ole edes ikioma. Ilmeisesti mä sitten olen lapsirakas, toivottavasti mä ja Tomi saadaan vielä lapsia. Tiedän, ettei kaikki saa koskaan lapsia vaikka kuinka yrittäisi, mutta toivon ettei meille käy niin huonosti.

Olen jotenkin kuvitellut, että me saataisiin kaksi lasta, joista ensimmäinen olisi tyttö ja toinen poika. Mulla on jo nimiehdotuksiakin valmiina! Taidan olla ihan sekopää. Haluan nimetä lapseni erottuvasti, niin ettei esimerkiksi niiden koululuokalla olisi kolmea tai neljää samannimistä. Mulla itselläni on vähän erikoisempi nimi, enkä tunne ketään samannimistä. Sen sijaan Tomilla on ”normaalimpi” nimi, ja hänen ala-asteen luokalla samannimisiä oli kolme Tomi mukaan luettuna! Meidän lasten nimet tulee olemaan ainutlaatuisia. Ei tietenkään niin outoja että niistä saisi syytä kiusaamiseen.
No, se lapsihaaveista. Paljon ajankohtaisempaa on matkaan valmistautuminen. Lähtö on jo ensi viikolla! Ostin reissun kunniaksi ihanan, pirteän värisen matkalaukun, ja muuta tarpeellista tavaraa, kuten uuden käsilaukun. Pitäisi vähän hillitä tätä ostovimmaa, ja säästää rahat matkakohteessa shoppailuun. Tomi-parka ei aavistakaan millaiseen pyöritykseen joutuu, haluan nähdä ja kokea matkan aikana aivan kaiken alkaen ostoskeskuksista ja hienoista ravintoloista, päättyen nähtävyyksiin, museoihin ja kaupungin keväisiin puistoihin :)
Kuvat we<3it.com


Tulen myös raahaamaan (uutta!) digikameraani mukana joka paikkaan, veikkaus on että lomakuvien määrä tulee ylittämään tuhannen rajapyykin. Laitan sitten tännekin joitain kuvia, silleen varovaisesti kuitenkin ettei kohdetta voi tunnistaa. Uskoisin, että kaikki Euroopan suurkaupungit muistuttaa jossain määrin toisiaan, ja kevät on kaiketi edennyt samaan tahtiin melkein kaikissa niistä.


Ainut miinuspuoli matkassa on tietenkin se, että Mona ei tule mukaan. Tulee niin ikävä :( Mutta ei huolta, oon suunnitellut meille ihan erityistä yhteistä tekemistä pääsiäisen ja ensi viikon ajaksi, jottei ikävä ihan heti yllätä. Kirjoitan sitten meidän tekemisistä ennen matkaa :)

Hyvää ja rentouttavaa pääsiäistä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti