torstai 24. toukokuuta 2012

Paha ihminen

Anteeksi pitkä postaustauko. En ole kirjoittanut, koska nyt olen niin sekaisin kuin ihminen vaan voi olla. En tiedä mitä tehdä. No, kerron vaan suoraan että minun ja Monan eron jälkeen menin yksin viihteelle, tapasin ennestään tuntemattoman miehen, joka on ilmeisesti aika varakas. Hän tarjosi koko illan ja vei minut lopuksi uskomattoman hienoon hotellihuoneeseensa (hän oli kaupungissa liikematkalla). Päädyin sekavassa mielentilassani hänen kanssaan sänkyyn. Olen nyt siis mokannut oikein kunnolla. Tomi on edelleen työmatkalla enkä ole ottanut yhteyttä Monaan eron jälkeen, joten aikalailla yksin tässä pitää selvitä ja päättää mitä tehdä.

En ilmeisesti ole niin moraalinen ihminen ku olen luullut. Suhdettani Monaan perustelin sillä että Tomilla ei ole minulle kunnolla aikaa, ja sillä että tosissani rakastin Monaa. Eron jälkeen on tosin varmaan normaalia ajautua yhden illan juttuihin, mutta olishan mulla Tomi! Tai siis olisi ja olisi, eihän se kotona ole.

Tunnen syyllisyyttä myös siitä, millaisen ihmisen kanssa päädyin sänkyyn. Mies on naimisissa, kahden lapsen isä ja kolmas lapsi tulossa. Hän kertoi siitä ihan avoimesti, on kuulemma pettänyt vaimoaan usein. Miten voinkin sortua tällaiseen.

Ainakin tiedän, etten ole ainut joka pettää, enkä edes ”pahin mahdollinen” tapaus. Miten joku voikin pettää raskaana olevaa vaimoaan. Luin sitä paitsi lehdestä, että joka kolmas pettää puolisoaan. En silti puolustele tekojani, tällä hetkellä en voi kunnolla ees katsoa peiliin. En tosiaan ansaitse Tomia, enkä olis ansainnut Monaakaan. Olo on vaan niin tyhjä ja yksinäinen ilman Monaa. Tomi sentään vielä on, mutta sekin tuntuu kamalalta että pyöritän sen selän takana tällaista kaksoiselämää. Ja jos Tomi saisi tietää, niin sitten jäisin aivan yksin. Pakko varmistaa että Tomi ei saa mitään ikinä selville. Ehkä voin vielä toipua tästä kaikesta ja olla Tomin kanssa onnellinen.

1 kommentti:

  1. Sanon vaan, että sinuna olisin rehellinen. Mieluummin rehellinen kuin itsekäs. Jossain vaiheessa se totuus kuitenkin tulee selville. Pahemmin petetty oli Tomille tulee, jos salailet asioita.

    Tyhmästi teit, vaan itsepä sen tiedät, turha mun ulkopuolisena sanoa mitään. Koitahan jaksaa, toivottavasti opit jotain.

    VastaaPoista