keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Monan reaktio uutiseen


No niin, sainpahan kerrottua Monalle mun ja Tomin kihlauksesta. En oikein osaa sanoa olenko tyytyväinen lopputulokseen vai en…

Oltiin Monan luona, ja syötiin Ben & Jerry’s -jätskiä, Monan lempimakua, jota olin tuonut mukanani. Olin ihan hirveän jännittynyt kun kerroin asiasta, ja se tuli sitten silleen töksähtäen. Mona oli todella yllättynyt, mutta onnitteli tietenkin, ja sanoi olevansa onnellinen puolestani. Uskaltauduin kysymään että vaikuttaako asia hänen mielipiteeseensä meistä ja tästä salasuhteesta, ja hän sanoi että ei vaikuta. Kaikki siinä mielessä hyvin siis.

Jotenkin ilmapiiri kuitenkin muuttui kun olin kertonut asiasta. Vai kuvittelinko vain? En ole varma. Mona vaikutti hiljaiselta ja vähän kiusaantuneelta, ja tunnelma latistui pahasti. Lähdin siitä sitten aika nopeasti kotiin, missä tilanne ei yhtään helpottanut, sillä Tomi oli koko illan poissa ja jouduin pohtimaan asiaa yksikseni. En ole nähnyt Monaa uudestaan, joten en vielä tiedä onko asia seuraavalla kerralla jo unohdettu. Pitäisi järjestää seuraava tapaaminen.

Pakko mainita, että olen hiukan hämmentynyt blogin viime päivien kävijämääristä, jotka ovat arviolta kymmenkertaistuneet. Ilmeisesti blogini on otettu esille jollain keskustelupalstalla. Ei siinä mitään, mutta vähän hämmentävää se on. Tervetuloa vaan lukemaan, kaikki uudet lukijat ja vierailijat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti