torstai 12. heinäkuuta 2012

Kaiken loppu


Hei pitkästä aikaa. Mulla ei ole ollut voimia tulla kirjoittamaan pitkään aikaan, anteeksi siitä.
Tomi jätti mut. Ilmeisesti se oli jo pidemmän aikaa epäillyt jotain, ja se oli tutkinut mun puhelimen ja tietokoneen viestihistoriat, ja selvittänyt että mulla oli suhde Monan kanssa. Se oli jopa soittanut Monalle ja saanut häneltä varmistuksen asiaan. Sitten se pyysi mua juttelemaan vakavasti, ja ilmoitti että tämä oli tässä.
Olen nyt muuttanut pois meidän kotoa, tosin suurin osa tavaroista on vielä siellä. Onneksi tutuilla oli vuokra-asunto vapaana tässä lähellä, joten pääsin ”pakenemaan” sinne.
En halunnut että tässä käy näin, enkä tiedä mitä tehdä. Haluan pyytää ja saada anteeksi, ja haluan Tomin takaisin.
Monaa en tästä syytä, luulen että hän meni paniikkiin Tomin soittaessa ja siksi paljasti kaiken.

4 kommenttia:

  1. Hyvä että tuli ilmi. Valehtelit ja nyt kärsit siitä!

    VastaaPoista
  2. Elämä on joskus hallitsematonta, mutta ymmärsit varmaan riskit kun lähdit leikkiin?

    Toivon todella että saat itsesi kokoon ja löydät jonkun hienon ihmisen jonka kanssa pääset aloittamaan kaiken alusta. Vaikka haluaisit Tomin takaisin niin ehkä kannattaa antaa olla, häneenkin sattuu varmaan nyt kovasti kun olitte puhuneet lapsihaaveet, hän oli kosinut ja muuta. Ja sitten tämä selvisi.

    Olisi mukavaa jos jatkaisit bloggausta kuitenkin, myönnettäköön että olen lähes päivittäin käynyt kurkkimassa mahdollisia päivityksiä ;) Missä väleissä Monan kanssa nyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärsin kyllä riskit, mutta tavallaan en kai sitten uskonut että voisin todella joutua tähän tilanteeseen. Tiedän että Tomi on hirvittävän loukkaantunut, mutta silti vielä tuntuu, että kyllä hän antaa anteeksi. Pakko hänen on rakastaa minua paljon, kun kerran kosikin... Ehkä asialle pitää antaa vain aikaa.

      Monan kanssa olen ollut jonkin verran yhteyksissä, olen esimerkiksi kysynyt häneltä mitä hän oikein Tomille kertoi. Emme ole kuitenkaan tavanneet. En oikein jaksa käydä missään tai nähdä ketään, ja muutenkin haluaisin nyt keskittyä siihen, että saisin keskustelua aikaan Tomin kanssa.

      Kiitos kommentistasi!

      Poista
  3. Hei, miten sinulla menee? Olisi mukava saada päivitystä tilanteestasi. Tsemppiä!

    VastaaPoista